Banniere
Vue normale Vue MARC Vue ISBD

How languages are learned / Patsy M. Lightbown & Nina Spada.

Par : Lightbown, Patsy [author.].
Collaborateur(s) : Spada, Nina Margaret [author.].
Collection : Oxford handbooks for language teachers. Éditeur : Oxford : Oxford University Press, 2021Édition : Fifth ed.Description :ix, 280 p. : ill. ; 25 cm.ISBN : 9780194406291; 0194406296.Sujet(s) : Second language acquisition | Language acquisition | Children -- Language | Language and languages -- Study and teaching | Language transfer (Language learning) | Interlanguage (Language learning) | Language Development | Second language acquisitionClassification CDD :418.0071 | 401/.93 Ressources en ligne : Publisher's Website. | Koha OPAC.
Dépouillement complet :
Acknowledgements -- Preface to the fifth edition -- Introduction -- Before we begin ... -- 1. Language learning in early childhood -- 2. Second language learning -- 3. Individual differences in second language learning -- 4. Explaining second language learning -- 5. Observing learning and teaching in the second language classroom -- 6. Second language learning in the classroom -- 7. Popular ideas about language learning revisited -- Glossary -- References -- Index.
Mots-clés de cette bibliothèque : Pas de mots-clés pour ce titre. Connectez-vous pour créer des mots-clés.
    Classement moyen: 0.0 (0 votes)
Type de document Site actuel Collection Cote Numéro de copie Statut Date d'échéance Code à barres
 Livres Livres CR Julien-Couture RC (Teaching)
General Stacks
Non-fiction MET LIG (Parcourir l'étagère) 1 Disponible A030994

Previous edition: 2013.

Includes bibliographical references (pages 247-274) and index.

Acknowledgements -- Preface to the fifth edition -- Introduction -- Before we begin ... -- 1. Language learning in early childhood -- 2. Second language learning -- 3. Individual differences in second language learning -- 4. Explaining second language learning -- 5. Observing learning and teaching in the second language classroom -- 6. Second language learning in the classroom -- 7. Popular ideas about language learning revisited -- Glossary -- References -- Index.

Il n'y a pas de commentaire pour ce document.

Se connecter pour rédiger un commentaire.

Cliquez sur une image pour l'afficher dans la visionneuse d'image

Propulsé par Koha