000 -LEADER |
fixed length control field |
00939 am a2200289 a 4500 |
001 - CONTROL NUMBER |
control field |
6788358 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
OCoLC |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20190301182934.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
130816s2014 maua 000 0 eng d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
139781133958833 (br) |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
101133958834 (br) |
024 ## - OTHER STANDARD IDENTIFIER |
Source of number or code |
9781133311270 (manuel de l''étudiant) |
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER |
System control number |
ocn855927949 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
SAB |
Transcribing agency |
JCRC |
Modifying agency |
OCLCO |
-- |
BTCTA |
-- |
OCLCF |
Language of cataloging |
fra |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Bragger, Jeannette D. |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Du tac au tac : |
Remainder of title |
managing conversations in French / |
Statement of responsibility, etc. |
Jeannette D. Bragger, Donald B. Rice. |
250 ## - EDITION STATEMENT |
Edition statement |
4th ed. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Place of publication, distribution, etc. |
Boston, MA : |
Name of publisher, distributor, etc. |
Heinle, |
Date of publication, distribution, etc. |
2014. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
xii, 235 p. : |
Other physical details |
ill. ; |
Dimensions |
28 cm. |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
To The Student<br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Acknowledgements <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
CHAPITRE 1: PARTICIPER À UNE CONVERSATION <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
"Eh bien... je... euh..." |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous: Pour démarrer |
Title |
Stratégies communicatives: Faire connaissance -- premiers contacts / Faire des présentations / Avoir des nouvelles de quelqu'un qu'on connaît/ Prendre congé <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 1 |
Title |
Stratégies communicatives: Réagir (surprise, reconnaissance, accord, clarification, répétition, renseignements supplémentaires) |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 1: Le jeu de la conversation <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 2 |
Title |
Stratégies communicatives: Entrer dans une conversation / Gagner du temps<br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 2: Improvisons! <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
CHAPITRE 2: DEMANDER ET RENDRE UN SERVICE <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
"Tu pourrait me donner un coup de main?"<br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 1 |
Title |
Stratégies communicatives: Demander un services<br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 1: Demander des services<br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 2 |
Title |
Listening comprehension: Word groups and boundaries / Linking and liaison<br/>Stratégie communicatives: Accepter/ Hésiter/ Refuser<br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 2: Accepter ou refuser de rendre un service <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 3: Stratégies communicatives: Demander un service à une personne qu'on ne connaît pas <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 3: Improvisons ! <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
CHAPITRE 3: DEMANDER ET DONNER DES CONSEILS <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
"À ta place, je..."<br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 1 |
Title |
Stratégies communicatives: Demander des conseils / donner un conseil <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 1: Donner des conseils <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 2 |
Title |
Listening comprehension: Recognizing numbers / Numbers and word groups / Number in context<br/>Stratégies communicatives: Conseiller tout en réagissant <br/><br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 2: Encore des conseils <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 3 |
Title |
Listening comprehension: Understanding numbers / Temperatures / Times / Prices<br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 3: Improvisons! <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
CHAPITRE 4: FAIRE DES PROJETS <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
"Si on allait..." <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 1 |
Title |
Stratégies communicatives: Proposer un voyage / Réagir affirmativement / Marquer l'indécision / Réagir négativement / Prendre une décision |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 1: Vous et les voyages |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 2 |
Title |
Listening comprehension : Grammar as an aid to understanding (Grammatical elements that disappear) <br/>Stratégies communicatives: Demander à quelqu'un de faire quelque chose / accepter de faire quelque chose <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 2: Organiser un voyage <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 3<br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 3: Improvisons! <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
CHAPITRE 5: EXPRIMER SES SENTIMENTS ET OPINIONS <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
"Sans blague!"<br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 1 |
Title |
Stratégies communicatives: Exprimer les sentiments (Compassion, colère, déception, surprise, bonheur, irritation, indifférence) |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 1: Exprimer ses sentiments <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 2 |
Title |
Listening comprehension: Grammar as an aid to understanding (affirmative / negative) <br/>Stratégies communicatives : Indiquer ses réactions / Demander et donner un opinion <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 2: Nos opinions <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 3 |
Title |
Stratégies communicatives: Réagir aux opinions des autres <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 3: Improvisons! <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
CHAPITRE 6: RACONTER DES HISTOIRES <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
"D'abord... ensuite... enfin"<br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 1 |
Title |
Stratégies communicatives: Annoncer le sujet du récit / Avoir des informations détaillées ( personnages, situation, événements, mobiles, résultats) <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 1 : Se Renseigner <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 3: stratégies communicatives : Organiser un récit ( au passé) <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 3: Improvisons! <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
CHAPITRE 7: DISCUTER DE TEXTES DE FICTION |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
"Il s'agit de..." <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 1 |
Title |
Stratégies communicatives: Résumer l'intrigue / Faire un model actantiel <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 1 : Analyser un conte<br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 2 <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 2 : Analyser un conte (Suite) <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 3 |
Title |
Stratégies communicatives : L'analyse des personnages / L'interprétation d'un texte / l'évaluation d'un texte <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous : Analyser un conte ( suite) <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
CHAPITRE 8 : DISCUTER DE L'ACTUALITÉ <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
"Je viens de voir que..."<br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 1 |
Title |
Stratégies communicatives : Initier une conversation sur les actualités <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 1 : Quoi de neuf ?<br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 2 |
Title |
Stratégies communicatives: le résumé de l'action / Réagir aux actualités <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 2 : qu'est ce que vous en pensez? <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Chez vous 3 |
Title |
Stratégies communicatives : Réagir aux actualités |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Entre nous 3 : Improvisons! <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Audioscript <br/> |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Answer Key |
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name entry element |
French language |
Form subdivision |
Conversation and phrase books |
General subdivision |
English. |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Rice, Donald, |
Dates associated with a name |
1937- |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
|
Koha item type |
Ressources continues |