Banniere

Du tac au tac : (Notice n° 2188)

000 -LEADER
fixed length control field 00939 am a2200289 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 6788358
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field OCoLC
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20190301182934.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 130816s2014 maua 000 0 eng d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 139781133958833 (br)
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 101133958834 (br)
024 ## - OTHER STANDARD IDENTIFIER
Source of number or code 9781133311270 (manuel de l''étudiant)
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER
System control number ocn855927949
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency SAB
Transcribing agency JCRC
Modifying agency OCLCO
-- BTCTA
-- OCLCF
Language of cataloging fra
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Bragger, Jeannette D.
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Du tac au tac :
Remainder of title managing conversations in French /
Statement of responsibility, etc. Jeannette D. Bragger, Donald B. Rice.
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 4th ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Boston, MA :
Name of publisher, distributor, etc. Heinle,
Date of publication, distribution, etc. 2014.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent xii, 235 p. :
Other physical details ill. ;
Dimensions 28 cm.
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note To The Student<br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Acknowledgements <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note CHAPITRE 1: PARTICIPER À UNE CONVERSATION <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note "Eh bien... je... euh..."
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous: Pour démarrer
Title Stratégies communicatives: Faire connaissance -- premiers contacts / Faire des présentations / Avoir des nouvelles de quelqu'un qu'on connaît/ Prendre congé <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 1
Title Stratégies communicatives: Réagir (surprise, reconnaissance, accord, clarification, répétition, renseignements supplémentaires)
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 1: Le jeu de la conversation <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 2
Title Stratégies communicatives: Entrer dans une conversation / Gagner du temps<br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 2: Improvisons! <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note CHAPITRE 2: DEMANDER ET RENDRE UN SERVICE <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note "Tu pourrait me donner un coup de main?"<br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 1
Title Stratégies communicatives: Demander un services<br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 1: Demander des services<br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 2
Title Listening comprehension: Word groups and boundaries / Linking and liaison<br/>Stratégie communicatives: Accepter/ Hésiter/ Refuser<br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 2: Accepter ou refuser de rendre un service <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 3: Stratégies communicatives: Demander un service à une personne qu'on ne connaît pas <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 3: Improvisons ! <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note CHAPITRE 3: DEMANDER ET DONNER DES CONSEILS <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note "À ta place, je..."<br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 1
Title Stratégies communicatives: Demander des conseils / donner un conseil <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 1: Donner des conseils <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 2
Title Listening comprehension: Recognizing numbers / Numbers and word groups / Number in context<br/>Stratégies communicatives: Conseiller tout en réagissant <br/><br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 2: Encore des conseils <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 3
Title Listening comprehension: Understanding numbers / Temperatures / Times / Prices<br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 3: Improvisons! <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note CHAPITRE 4: FAIRE DES PROJETS <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note "Si on allait..." <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 1
Title Stratégies communicatives: Proposer un voyage / Réagir affirmativement / Marquer l'indécision / Réagir négativement / Prendre une décision
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 1: Vous et les voyages
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 2
Title Listening comprehension : Grammar as an aid to understanding (Grammatical elements that disappear) <br/>Stratégies communicatives: Demander à quelqu'un de faire quelque chose / accepter de faire quelque chose <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 2: Organiser un voyage <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 3<br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 3: Improvisons! <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note CHAPITRE 5: EXPRIMER SES SENTIMENTS ET OPINIONS <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note "Sans blague!"<br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 1
Title Stratégies communicatives: Exprimer les sentiments (Compassion, colère, déception, surprise, bonheur, irritation, indifférence)
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 1: Exprimer ses sentiments <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 2
Title Listening comprehension: Grammar as an aid to understanding (affirmative / negative) <br/>Stratégies communicatives : Indiquer ses réactions / Demander et donner un opinion <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 2: Nos opinions <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 3
Title Stratégies communicatives: Réagir aux opinions des autres <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 3: Improvisons! <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note CHAPITRE 6: RACONTER DES HISTOIRES <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note "D'abord... ensuite... enfin"<br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 1
Title Stratégies communicatives: Annoncer le sujet du récit / Avoir des informations détaillées ( personnages, situation, événements, mobiles, résultats) <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 1 : Se Renseigner <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 3: stratégies communicatives : Organiser un récit ( au passé) <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 3: Improvisons! <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note CHAPITRE 7: DISCUTER DE TEXTES DE FICTION
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note "Il s'agit de..." <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 1
Title Stratégies communicatives: Résumer l'intrigue / Faire un model actantiel <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 1 : Analyser un conte<br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 2 <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 2 : Analyser un conte (Suite) <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 3
Title Stratégies communicatives : L'analyse des personnages / L'interprétation d'un texte / l'évaluation d'un texte <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous : Analyser un conte ( suite) <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note CHAPITRE 8 : DISCUTER DE L'ACTUALITÉ <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note "Je viens de voir que..."<br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 1
Title Stratégies communicatives : Initier une conversation sur les actualités <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 1 : Quoi de neuf ?<br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 2
Title Stratégies communicatives: le résumé de l'action / Réagir aux actualités <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 2 : qu'est ce que vous en pensez? <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Chez vous 3
Title Stratégies communicatives : Réagir aux actualités
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Entre nous 3 : Improvisons! <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Audioscript <br/>
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Answer Key
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element French language
Form subdivision Conversation and phrase books
General subdivision English.
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Rice, Donald,
Dates associated with a name 1937-
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Ressources continues
Exemplaires
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Permanent Location Current Location Shelving location Date acquired Full call number Barcode Date last seen Copy number Price effective from Koha item type
          Non-fiction CR Julien-Couture RC (Teaching) CR Julien-Couture RC (Teaching) General Stacks 2019-03-01 CNV BRA A027282 2019-03-01 1 2019-03-01 Ressources continues
          Non-fiction CR Julien-Couture RC (Teaching) CR Julien-Couture RC (Teaching) General Stacks 2019-03-01 CNV BRA A027283 2019-03-01 1 (DVD 1) 2019-03-01 Ressources continues
          Non-fiction CR Julien-Couture RC (Teaching) CR Julien-Couture RC (Teaching) General Stacks 2019-03-01 CNV BRA A027284 2019-03-01 1 (DVD 2) 2019-03-01 Ressources continues

Propulsé par Koha